ניהול רשתות חברתיות

Facebook
Instagram
Twitter
Pinterest
Linkedin
Youtube

קידום אורגני/ממומן

רשתות חברתיות הפכו לנכס דיגיטלי חשוב והכרחי ביותר לכל עסק, בנוסף בעלות משמעות לתהליכי השיווק והמיתוג של העסק שלכם בפרט.

פרסום ברשתות חברתיות, בניגוד לקידום אתרים אורגני (SEO) או קידום ממומן (PPC) של מנוע החיפוש גוגל, עוזר ויוצר יתרון משמעותי לחיזוק הקשר בין העסק ומיתוגו לבין קהל היעד ולקוחות החברה. כאשר הגולשים מבקרים בעמוד הפייסבוק/ אינסטגרם של העסק ועושים לייק, משתפים ומגיבים נוצרת מעורבות ואינטראקציה חזקה והדוקה בין הלקוח לבין העסק.

מלבד חיזוק הקשר בין הגולש לעסק, בין היתרונות הבולטים בניהול רשתות חברתיות קיים אפקט הוויראליות והעברת המידע בין משתמשי הרשתות החברתיות. באמצעות אפקט הוויראליות כאשר אנו מפרסמים ומשווקים ברשתות החברתיות, התוכן שלכם נחשף לקהל היעד ומעגל הלקוחות מתרחב כאשר הגולשים אוהבים את המוצר/ המותג שלכם ואת התוכן שהעסק יוצר באופן שוטף. פעולה זאת יוצרת שגשוג, נוצר אצל הגולשים אינטראקציה ומוטיבציה להעביר הלאה את התוכן לחברים ולאנשים נוספים שמחוברים איתם ברשתות החברתיות שלהם, ובכך על ידי עבודה שוטפת אנו יכולים להפוך את הלקוחות החדשים שלכם ללקוחות ממליצים על העסק/מותג ולכאלה שמעברים את התוכן שלכם אשר מאפשר למותג יצירת מעורבות גובה.

social-media-logos

רוצים לדעת עוד על רשתות חברתיות? צרו עמנו קשר וקבלו שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות!

בישראל הפלטפורמה הטובה ביותר הינה פייסבוק. מקוון שרובנו מחוברים לפייסבוק מעל 4 שעות ביממה כאשר 75% מאוכלוסיה יש חשבון בפייסבוק ןלכן קידום בפייסבוק הינו אפקטיבי ביותר בישראל ובמיוחד כאשר בתקופה האחרונה הגולשים מעדיפים לצרוך את המידע שלהם ישירות דרך הפייסבוק ופחות להיכנס לאתרי חדשות, תרבות וספורט בשביל להתעדכן במה שקורה.

חכמת ההמונים והאותנטיות הם מה שהופכים את הפייסבוק לפטפורמה כזו חזקה. אפשר לראות  כאשר אנו מפרסמים מודעה או באנר באפיקי השיווק הסטנדרטיים, אנו מדברים ישירות אל קהל המטרה. לעומת זאת כאשר הקהל נחשף להמלצה עלינו דרך הפייסבוק אשר מומלצת על ידי גולשים אחרים הפרסום הופך להיות אמין ושקוף יותר.
לכן שמדברים על קידום ברשתות חברתיות יש להבין כי לא מדובר בקידום ובשיווק שנועד למכירה ופניה מיידית, אלא זהו תהליך בו אנו כעסק בונים לנו קהל אוהד וממליץ ובכך אנו חושפים את העסק שלנו לאנשים חדשים באפן קבוע.

Pricing Plans

Choose one of our tariff plans.

Standard package

Box best practices you work
$ 34 Monthly
  • Ut etiam sit amet nisl purus in mollis nunc.

Premium package

Digital literacy if you could
$ 99 Monthly
  • Odio diam volutpat sed egestas egestas.