Search Engine Optimization

SEO

קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש, זהו תהליך בו אנו מייעלים את מבנה האתר על פי קווים מנחים על מנת להתאים אותו למנועי החיפוש של גוגל, מטרתו של גוגל לשפר את חווית הגולש כדי שהמנוע חיפוש יוכל להציג בפניו את המידע הרלוונטי והמעודכן ביותר עבור מילות החיפוש שהוא הקליק בגוגל, בנוסף לאפשר לבעלי האתרים, למעשה למציגי התוכן חשיפה איכותית ופניות של לקוחות איכותיים אל האתרים של בעלי הנכסים הדיגיטליים, כך למעשה המנוע חיפוש של גוגל מספק שרות אמין וטוב עבור שני הצדדים.

לשם כך אנו צרכים להשקיע בתהליך סבלני לטווח ארוך כאשר בעתיד הוא ישתלם מאוד לבעלי העסקים ויוכלו להופיע בדפים הראשונים של גוגל בצורה אורגנית, כך למעשה ממתגים עסק ברמה גבוה, קידום אורגני הינו אחד מכלי השיווק החשובים ביותר שקיימים בכדי להגדיל את המודעות למותג, לעסק שלך ומאפשרים הנגשת העסק והגדלת לקוחות פוטנציאלים, הרי אם תהייה בדפים האחרונים בגוגל מי ידע שאתה קיים?

באופן סטטיסטי לרוב התוצאות האורגניות יוצרות תחושה של אמינות וערך גבוה יותר ולכן הגולש יעדיף ללחוץ על תוצאה אורגנית מאשר תוצאה ממומנת, יחד עם זאת לקידום ממומן יש את היתרונות שלו, הוא מהיר והינו תהליך מיידי (כנסו לקישור לפרטים).

כך תוכל להבטיח תנועה לאתר, העסק שלך יגדל בצורה משמעותית וכתוצאה מכך גם היקף המכירות והשירותים של העסק יגדל בהתאם.
קידום אורגני איכותי יוביל לכך שהעסק שלך יופיע במיקומים גבוהים במנועי החיפוש עבור מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק.

ליאור יציב, דיומא עיצוב ומדיה

קצת על תהליך קידום אתרים אורגני:

מחקר מילים וביטויים –הינו אבן היסוד המרכזית ואחד החלקים החשובים בתהליך קידום אורגני. עכשיו בשלב המרכזי הזה אנו מבצעים מחקר מילות מפתח ובוחרים אילו ביטויים לקדם, בחירת הביטויים מתבצעת על פי רלוונטיות והתאמה לתחום בו העסק עוסק. נבדוק את רמת התחרות על הביטויים, נפח החיפוש לאותו ביטוי, התוצאות המתקבלות ועוד משתנים רבים. בתהליך קידום אורגני לעסקים שלב זה הינו חשוב ביותר מכיוון שיש למדוד גם את רלוונטיות הביטויים למוצר ולמותג וחשוב מאוד לזכור שיש לעשות הבדלה בין ביטויים שגולש מחפש בשביל לקבל מידע לבין ביטויים שהגולש מחפש בשביל לרכוש מוצר או שירות מהעסק.

בדיקת האתר – ניתוח מדויק של התוכן המילולי והוויזואלי הקיים באתרכם, קישורים חיצוניים אשר מפנים לאתר, בדיקה ודירוג ביטויים רלוונטיים לעסק במנוע החיפוש, ניתוח אתרים מתחרים ועוד. 
אופטימיזציה – שלב בו מתאימים את הביטויים לאתר ולעמודיו השונים, שפה ועיצוב מיתוגי, תוכן חדש ורלוונטי, מתאימים את גלריית התמונות והמדיה שבאתר ועוד.
מערך חיצוני – בתום סיום האתר ומיתוגו, יש לקדם את האתר "בקישורים מבחוץ ", למשל בניית מערך תשתיות חיצוניות כמו בלוג מותג, כתבות תדמית, יח"צ, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ועוד.
בקרת איכות וניתוח נתונים –ישנם כלי ניתוח בהם אנו משתמשים כדי לבחון את כמות הכניסות לאתר, יחס ההמרה לפניות ומכירות דרך האתר, חשיפות כניסות לדפים באתר מאיזו פלטפורמה המשתמשים הגיעו, זמן שהייה באתר, ניתוח תנועת גולשים ועוד.

מה משפיע על האתר בקידום אורגני
כאשר בונים אתר או משפרים אתר קיים ישנם מרכיבים וגורמים המשפיעים על הקידום האורגני ועליהם יש לתת דגש כגון:  מבנה והיררכיית האתר הזרימה והנוחות לגולש, איכות ומקוריות תוכן האתר יעניק כניסות מרביות ועיניין עבור הגולשים, הפלטפורמה שעליה נבנה האתר ואיכות הקוד, כמות וגודל תמונות פרמטר אשר שישפיע על מהירות האתר, תגיות מטא ועוד פרמטרים אותם גוגל בודק.
ישנם גם השפעות חיצוניות על האתר כגון: וותק ושם הדומיין, איכות וכמות הקישורים הנכנסים לאתר, עמודים עסקיים ופעילות ברשתות חברתיות, חוזק המותג ושם העסק, כמות הכניסות לאתר, יחס ההקלקה בתוצאות החיפוש, זמן שהייה באתר כל אלה ועוד משפיעים על דירוג האתר בגוגל.

יש לכם עדיין שאלות? צרו עמנו קשר וקבלו ניתוח מעמיק ומדויק לאתר שלכם ללא עלות וללא התחייבות!

חשוב לזכור החשיבה העומדת מאחורי הקידום האורגני היא חשיבה לטווח ארוך אשר תוביל להגדלות החשיפה במנועי החיפוש וכתוצאה מכך להגדלת מחזור הרווחים של העסק שלכם.

קידום אורגני שמבוצע בצורה מקצועית יתמקד בקידום מיקום האתר בגוגל תוך בניית המותג, יצירת תנועה לאתר,פניות איכותיות וכמובן הגדלת המכירות.

מדובר בהערכה כי 70%-50% מהגולשים שמגיעים לאתר שלכם מגיעים דרך שימוש במנועי החיפוש והקלקה על תוצאות אורגניות. בעזרת שירותי קידום אורגני איכותיים ואפקטיביים ניתן להרים את אחוז הכניסה דרך מנועי החיפוש לסביבות ה-80%, קידום SEO נותן יתרון חשוב עבור העסק שלך.

האם חייבים לבצע קידום אורגני לאתר העסק שלכם ?
מנועי החיפוש המתוחכמים ובראשם גוגל מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא בקלות את המותג שלך, העסק ואת שירותי החברה בתוצאות החיפוש.
למעשה אם האתר שבנית לעסק לא מקודם היטב אז מנועי החיפוש של גוגל לא יכולים להבין במה האתר עוסק.

בשורה התחתונה העסק שלך מפסיד הזדמנות פז להגיע למגע עם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בשירות או במוצרי החברה בעסק, לכן שווה לתחזק ולטפח נכס דיגיטלי בעל ערך באופן אורגני.

Pricing Plans

Choose one of our tariff plans.

Standard package

Box best practices you work
$ 34 Monthly
  • Ut etiam sit amet nisl purus in mollis nunc.

Premium package

Digital literacy if you could
$ 99 Monthly
  • Odio diam volutpat sed egestas egestas.