• שלב 1
  • שלב 2
  • שלב 3
  • שלב 4
  • שלב 5

הבנת אופי העסק / החברה

מיצוב- תרגום מוחשי למוקד הרעיוני המבדל של העסק

מה הנכסים הדיגיטליים הקיימים?

אתרים להשוואה

אנא רכזו רשימה של אתרים אותם אתם אוהבים. האתרים יכולים להיות מהתחום או מתחומים אחרים, על כל אתר רשמו לנו שורה או שתיים – מה אהבתם באתר, למה הוא מופיע ברשימה, האם הוא נתן לכם רעיון כלשהו?

אנא רכזו רשימה של אתרים אותם אתם לא אוהבים. האתרים יכולים להיות מהתחום או מתחומים אחרים ובכלל. על כל אתר רשמו לנו שורה או שתיים – מה לא אהבתם באתר, למה הוא מופיע ברשימה, האם הוא נתן לכם רעיון כלשהו? האם בעקבות הגלישה באתר זה הבנתם מה אתם רוצים מאתרכם/לא רוצים באתרכם?

אתרים מתחרים - אתרים אשר מתחרים אבל לא ישירים אנא רשמו על כל אתר, מה עשו נכון לדעתכם? מה הם עשו לא נכון לדעתכם? איפה הם פישלו? איך הם יכלו לעשות את זה יותר טוב?

איפיון האתר

אנא ספקו את האתר בו קניתם את הדומיין ואת שם המשתמש והסיסמא שלו

לוגו, צבעים וחומר שיווקי

האם יש לכם לוגו מעודכן של החברה? אם כן, שלחו לנו אותו (רצוי וקטורי באיכות טובה)

Max. size: 64.0 MB

האם יש לכם חומר שיווקי של החברה ? אם כן, אנא צרפו לנו (במייל או בדואר) את החומרים השיווקיים אשר מצויים בחברתכם (ואשר משרתים את המטרה שלהם נוצרו נאמנה – כלומר שאתם מרוצים מהם) החומרים יכולים לכלול פליירים, קטלוגים ישנים, האתר הישן, כרטיסי ביקור. אנא צרפו לחומרים את דעתכם הכנה עליהם. אנא העבירו לנו את עזרי השיווק אשר אהבתם והייתם רוצים שתהיה להם השפעה על האתר (חברות, קטלוגים, פליירים, כרטיס ביקור, מצגת חברה, פרופיל חברה או כל דבר אחר)

Max. size: 64.0 MB

אם נדע לשם מה אתה קם בבוקר, מה הבידול שלך מהמתחרים, יהיה לנו פוקוס מאוד ברור ברמה הרעיונית מי אתה ומה העסק שלך עושה ולמה הוא עושה, נוכל לתקשר את הסיפור שלך ונהיה ממוקדים. אותו מוקד רעיוני יודע להוליד מוצרים ושירותים חדשים משפיע על התנהגות גישת השירות ועל הדרך בה אתה מקבל החלטות עסקיות.