• שלב 1
  • שלב 2
  • שלב 3
  • שלב 4
  • שלב 5

הבנת אופי העסק / החברה

מה החזון של העסק? מהו לב העסק-מהיכן המוטיבציה?

מה המטרות העסקיות שלו?, איך העסק משיג אותן?, מה האסטרטגיה?

מה היכולות של העסק?, מה החוזקות ומה החולשות?

מי המתחרים ובמה אני שונה מהם?

מהם המוצרים אותם אתם מספקים?

איזה ייצוג הייתם רוצים לשדר לגולשים?

האם יש לכם סלוגן? אם כן רשמו אותו

אנא פרטו אודות העסק עד כמה שניתן: (אודות, היסטוריה, אופי הלקוחות, אופי העבודה, איכות השירות, אחר)

מיצוב- תרגום מוחשי למוקד הרעיוני המבדל של העסק

מי קהל היעד ואיזו חוויה הם מקבלים מהעסק?

אנא פרטו ככל האפשר מי יהיו הגולשים שאליהם אנו מכוונים את האתר: (גיל, מין, מקצוע, תחום הכנסה, מצב משפחתי, ועוד)

מה הערך שהעסק מצליח לייצר לקהל?

איזה סוג שירותים קיימים בעסק?

מה הנכסים הדיגיטליים הקיימים?

ציין כתובת אתר:

שם חשבון פייסבוק ואינסטגרם:

אתרים להשוואה

אנא רכזו רשימה של אתרים אותם אתם אוהבים. האתרים יכולים להיות מהתחום או מתחומים אחרים, על כל אתר רשמו לנו שורה או שתיים – מה אהבתם באתר, למה הוא מופיע ברשימה, האם הוא נתן לכם רעיון כלשהו?

אתרים שאהבנו:

אנא רכזו רשימה של אתרים אותם אתם לא אוהבים. האתרים יכולים להיות מהתחום או מתחומים אחרים ובכלל. על כל אתר רשמו לנו שורה או שתיים – מה לא אהבתם באתר, למה הוא מופיע ברשימה, האם הוא נתן לכם רעיון כלשהו? האם בעקבות הגלישה באתר זה הבנתם מה אתם רוצים מאתרכם/לא רוצים באתרכם?

אתרים שלא אהבנו:

אתרים מתחרים - אתרים אשר מתחרים אבל לא ישירים אנא רשמו על כל אתר, מה עשו נכון לדעתכם? מה הם עשו לא נכון לדעתכם? איפה הם פישלו? איך הם יכלו לעשות את זה יותר טוב?

אתרים מהתחום:

איפיון האתר

אילו דפים אמורים להופיע באתר? (לדוגמא: דף הבית, אודות, גלריה, מוצרים, בלוג, ממליצים, צור קשר וכו')

מהן הקטגוריות – הנושאים באתר?

מהם הפיצ'רים (מאפיינים, רכיבים) בדף הבית? (לדוגמא - חדשות, תמונות, טקסטים, צור קשר וכו')

מהם הפיצ'רים בשאר הדפים באתר? מה אמור להופיע בדפים אלו?

האם יש דברים נוספים שהיית רוצה להציג באתר שלך?

האם יש לכם דומיין (שם מתחם פעיל), מה הוא?

אנא ספקו את האתר בו קניתם את הדומיין ואת שם המשתמש והסיסמא שלו

שם/ כתובת האתר שבו נקנה הדומיין

שם משתמש

סיסמה

לוגו, צבעים וחומר שיווקי

האם יש לכם לוגו מעודכן של החברה? אם כן, שלחו לנו אותו (רצוי וקטורי באיכות טובה)

Max. size: 32.0 MB

מהם הצבעים הרשמיים של החברה (אנא צרפו מספרים או RBG במידה ויש)

האם יש לכם חומר שיווקי של החברה ? אם כן, אנא צרפו לנו (במייל או בדואר) את החומרים השיווקיים אשר מצויים בחברתכם (ואשר משרתים את המטרה שלהם נוצרו נאמנה – כלומר שאתם מרוצים מהם) החומרים יכולים לכלול פליירים, קטלוגים ישנים, האתר הישן, כרטיסי ביקור. אנא צרפו לחומרים את דעתכם הכנה עליהם. אנא העבירו לנו את עזרי השיווק אשר אהבתם והייתם רוצים שתהיה להם השפעה על האתר (חברות, קטלוגים, פליירים, כרטיס ביקור, מצגת חברה, פרופיל חברה או כל דבר אחר)

Max. size: 32.0 MB

אם נדע לשם מה אתה קם בבוקר, מה הבידול שלך מהמתחרים, יהיה לנו פוקוס מאוד ברור ברמה הרעיונית מי אתה ומה העסק שלך עושה ולמה הוא עושה, נוכל לתקשר את הסיפור שלך ונהיה ממוקדים. אותו מוקד רעיוני יודע להוליד מוצרים ושירותים חדשים משפיע על התנהגות גישת השירות ועל הדרך בה אתה מקבל החלטות עסקיות.